04 października 2022

Szkoła Podstawowa nr 285

Wycieczka klasy 5b do Kazimierza

WYCIECZKA DO KAZIMIERZA!!!

Czwartego października o godzinie ósmej rano  wyruszyliśmy do Kazimierza Dolnego. Gdy dojechaliśmy do Kazimierza na początek zwiedzania wyruszyliśmy na rynek, a z rynku meleksami pojechaliśmy  do lessowego wąwozu – Korzeniowy Dół.

Potem meleksami zwiedzaliśmy  centrum rynku, na którym znajdowała się zabytkowa studnia, która jest centralnym punktem rynku, a wokół znajdują się stare kamienice. Po obiedzie i zakupie pamiątek  graliśmy w grę terenową. Gra polegała na znalezieniu miejsca, które jest opisane  na mapie za pomocą zdań-zagadek. Wszystkie drużyny otrzymały nagrody.  Po grze wspinaliśmy się na górę Trzech Krzyży, gdzie podziwialiśmy piękne widoki. Kiedy zeszliśmy z góry  wróciliśmy do autokaru, żeby pojechać do muzeum starych rowerów.

W muzeum dowiedzieliśmy się dużo ciekawych rzeczy o starych rowerach i na niektórych mogliśmy się nawet  przejechać.

Tak zakończyła się nasza wyprawa do Kazimierza Dolnego.